Kızlar merhaba 51 günlük bebeğim var 2 gündür gögsümde süt az da olsa olmasına ragmen bebeğim emmek istemiyor çok süt gelsin hemen doyayım istiyor yani uğraşmak istemiyor gögsümü itiyor ve ağlıyor ben emmesi için birsz israrcı oluyorum.sizce dopru mu yapıyorm nası davranacağimı bilemedim😞