emelygt Merhaba arkadaşlar bebeğim altı aylık yavaş yavaş ek gıdaya başladık geçirdiği bronşitden dolayı baya zayıfladı sanırım artık anne sütü de yeterli olmuyor mamaya başlamak istiyorum fakat biberon ile mama almıyor kaşık maması düşünüyorum kimler kullanıyor hangi markayı kullanıyor önerisi olan var mi?
Ipekbocegi emelygt benim kizim hero baby yiyor sutlu pirinçli baska cesitleri var meyveli biz bundan basladik cok sevdi
Aselmom emelygt sağlıklı değil biliyorum ama benim kızımda çok iştahsız arı mama sevdiği için onu yapıyorum onu bile zor yiyo dene istersen.
Deletedmom090 E bebeğin kendi markası olan hamm var pekmezli irmikli keçi sütlü bi kaşık maması. Kızım bayılmıştı ona güzelde kilo yaptı tavsiye ederim
emelygt [bilinmeyen] çok teşekkür ederim uyku öncesi beslenmede çok önemli benim için büyük ihtimale doymadıgi için gece çok sık uyanıyor
TgcDvc Bende ilk arı mama verdim begendi bugunde hero baby sütlü muzlu pirinçli aldım begencekmi bilmiyorum bakıcam.. ama hero baby hem uygun hemde baya cesıtlı