Merhaba. Öncelikle geçmiş olsun. Ne kadar oldu doğum yapalı? Bende aynı şikayetleri yaşıyordum her emzirmeden sonra doktorumun yazdığı ‘GARMASTAN POMAT’ kremini kullanmaya başladım çok iyi geldi. Hatta o krem bitmek üzere ‘LANSINOH’ kullanıyordum doğumdan önce şimdi ona başladım ondan da aşırı memnunum :)