GmzSnn
[bilinmeyen] BEEEENNN 😊
GmzSnn
[bilinmeyen] şu an 9 ayLığız dişimiz çıktığından beri fırçalıyoruz 😂😂😂
GmzSnn
[bilinmeyen] hayırdır gardaşşşşş paraylamı tuttun bizi
GmzSnn
[bilinmeyen] bizim macun elmex
AygulSina
[bilinmeyen] henuz o asamaya gelmedim ama disleri cikmaya baslayinca bir cocuk dis hekiminedd goturseniz iyi olur asik yonlendirmeyi o yapar size
GmzSnn
[bilinmeyen] tam kawgaya giresim geliyo sonra BİR GÜLME BİR GÜLME 🤣🤣
GmzSnn
[bilinmeyen] fırçamızda jordan şekerim
Berjin77
[bilinmeyen] kızım henüz 5 aylık ama bildiğim kadarıyla 6 ay ile 1 yaş arası bebeklerin dişi çıktıktan sonra bir tülbent ya da gazlı bez ile ıslatılıp silinir 1 yaştan sonra fırçalamış ama macunsuz 3 yaştan sonra da çocuk macunu ile fırçalamaya başlanır ☺ umarım yardımcı olmuşumdur 🤗
GmzSnn
[bilinmeyen] rici idiriz bibiğim
Mehtaptvz
[bilinmeyen] ilk disini 4 aylikken cikardi o donemden beri islak bir bezle temizliyorum 1 yasina kadar bu sekilde bir yasindan sonra fırça yardimiyla baslayacagiz macunu 2 -3 yasina kadar onermiyorlar