Salı günü eşimin 10.gün karantinası bitecek. Tekrar test yaptıracak zaten ama merak ediyorum bulaşıcılığı bitecek mi? Ben memleketteyim mecburen karantina bitiminde 1 2 gün sonra bizi almaya gelecek. Aileme bulaşır mı, test negatif çıksa da biz eskisi gibi aynı şekilde maskesiz normal bir şekilde mi olmalıyız, çocukla mesela sarılabilir mi, aynı yatakta yatabilir miyiz lütfen yaşayanlar cevaplarsa çok mutlu olurum