Kevss ilk iki gün çok zor geçti. Soğuk algınlığı olarak başladı. Boğazlarımda ağrı hissettim kemiklerim ağrımaya başladı birde baş dönmesi çok vardı. İşe zor gittim. Ertesi gün düzelirim ümidiyle kalktım ama olmadı. Aşırı derece baş ağrısı ve mide bulantısı oldu. 5 aylık kızım var benden ilgi istiyor ama ağrılarımdan dolayı bakamıyorum kızıma. Hemen annemleri aradım beni hastaneye götürdüler. Doktor covidden şüphelendi test istedi. Ardından serum istedim. Serumdan sonra annemlere gittim bir gece kaldım. Sırt ağrılarım devam ediyordu. Ertesi gün ağrılarım geçmişti biraz iyi hissediyordum kendimi. Sabırsızlıkla covid testimi bekliyorum ve o kadarda eminimki negatif olduğuma çünkü belirtilerim soğuk algınlığı. Tabi ben sonucu görünce şok oldum. Karantina sürecim başlamıştı. Hemen eve geçtim eşimde işten geldi o da test yaptırdı ertesi günde o pozitif çıktı. Biz odaları ayırdık. Birbirimizin virüsü birbirimize geçmesin diye bebekte var. Evde maskeyle duruyoruz devamlı evi havalandırıyoruz. İlçe sağlık müdürlüğünden aradılar emzirdiğim için bana ilaç vermediler eşime ilaç verdiler kullandı herhangi bi yan etkisini görmedi şu ana kadar. Bebeğimde çok şükür iyi yarın karantina sürem bitiyor eşiminde iki gün sonra bitiyor. Tekrar test yaptırmaya gidicem. Testimin negatif çıktıktan sonra işe başlayacağım. Çünkü iyice emin olmak istiyorum. Covid olduğumu ilk duyduğumda çok korkmuştum kendimi çok çaresiz hissettim ama zamanla alıştım ve çok şükür hafif geçti şükürler olsun. Bu arada annemlerde test yaptırdı negatif çıktılar. Çok şükür onlara bulaştırmadım. Bilseydim hiç gitmezdim ki ama geçmemiş çok şükür. O hafta kızıma kayınvalidem bakıyordu. Kendiside hafta başından beri grip gibiydi. Ben test yaptırıp pozitif çıkınca onlarda test yaptırdı. Kayınvalidem kayınpederim ve görümcem üçüde pozitif çıktı. Onlarda çok şükür hafif atlatıyor. Karantina süreçlerinin bitmesine 2 kaldı. Kimden nerden nasıl bulaştı bizde kestiremiyoruz ve vaka sayısı da o kadar arttıki çok kaçmak çok zor. Allah hepimize şifa versin yakalanırsakta hafif atlatmayı nasip etsin.