Kızlar doğum yapalı 15 gün oldu vücudumda böcek ısırığı gbi kabarcıklar oluştu ve dehşet derecede kaşınıyor önce ufaktı şimdi tüm heryerimi sarmaya başladı yarın hastaneye gidicem aranızda benim durumu yaşayan var mı en çok bebeğimden korkuyorum malum emziriyprum