İyi akşamlar canlar 😊bende Gonal -f 450 göbek iğnesini kullanmıştım onun üzerine gebe kalmıştım cok şükür şuan 9 aylık bir kızım var ve merak ettiğimde birşey var benim bebeğim olmuyordu bu iğneden sonra gebe kaldım acaba 2.çocuk içinde bu iğneden kullanmam gerekiyor mu yoksa kendiliğimden kalabilir miyim acıkcası cok korkuyorum sizlerden de kullanan varsa ikinci gebeliği de iğneyi kullanıncmı oldu beni bi aydınlatırmısınız lütfen 😒