Merhaba güzel arkadaslarım, 3 aylık bir bebegım var , 4 gün önce bir an da meme reddimiz basladı memeye tuttugumda cok aglıyor. Sağıp verıyorum ama haliyle cok zorlanıyorum özellikle evde tek olduğum zamanlarda. Daha önce yasayanlar varmı? Nasıl bu durumu çözebiliriz?