Hazalcansu canım bende de böbrek üstü bezi çalışmadığı için adrenalin hormonu salgılamıyor vücudum. Korku ve reflekslerim sıfır ama yine de bu yasa kadar geldim çok şükür :) üste çıksın diye yazıyorum 32 sene önceyle şimdiki tedaviler aynı değil illa ki kolay tedavi edilen bir şeydir. En kısa zamanda olumlu olarak sonuçlanır insallah