Reckless ben meme reddi yaşıyordum sütümü sağıp verdim mamada veriyodum, ateşi vardi bizde de pozitif cikinca onada yaptirdik ve malesef pozitif cikti.
Sürekli ılık bezle tampon yaptim yüzüne kollarına hava makinam vardi buhar 7/24acikti, atesi hic 37 ustune cikarmamaya calistim bol sabir gerektiriyo ilac kullanilmiyor zaten yenidoganlarda. Ilk 5 6 gun önemli bu hastalikta