Arkadaşlar merhaba. Oğlum 52 günlük, yaklaşık iki buçuk haftadır uykusu gelince memede kıyameti kopartıyor. Gaz problemi yok, altı temiz, oda sıcaklığı olması gerektiği gibi. Uyumaya çalışıyor, dalamadıkça ağlıyor. Evde ne yapacağımızı şaşırdık, çok ağlayınca bir iki gezdirip yine memeye dönüyoruz, tam uyuyacak gibi oluyor yine uykuya dalana kadar ağlıyor. Bebeği böyle olup da çözüm bulabilen var mı? Süt mü gelmiyor diyeceğim, bakıyorum o da var 🙄 5. hafta atağı desem, 2 buçuk hafta sürer mi?