dunyaninenguzelkokusu gece emzirmesini daha doğrusu bu emzirme mama olarak ayrılmamalı gece beslenmesini kesmekse anlattığın doktorunla görüş eğer kilo alımında sıkıntı yoksa bir çok doktor zaten 6. Ay bittikten sonra azaltarak gece beslenmesini kesmeyi öneriyor. Mesela şu an 4 kere kalkıyorsa 4 kere emiyorsa 3 e indirip ardından bir kaç gün sonra 2 ye şeklinde sonlandirabilirsin ya da sadece 1 le bırakabilirsin. Sadece emzirmede söyle bisey var dış çıkarırken doğal bir ağrı kesici olduğu için yararın olabilir bebeğine. Bu konuyu bence doktorunla görüş.