Papatyannesi Ben kullandım doktorumuz tavsiyesi ile emzirmeden iki dakika önce 4 damla şeklinde rahatlattı bebeğimi bu hafta ki kontrolümde isteğe bağlı olarak devam edebileceğini söyledi. Sen ne şikayetiyle gittin bunu önerdi doktorun ?
cansuaydin mececinars canim biz ilk 3 ay kullandım sonra düzene girdi şükür her şeyimiz sonra bıraktık inan ki unuttum şimdi on ayligiz..