Mom16 Anneler kullanıyor musunuz? Defacto daha kalın gibi sanki. İnternetten alcağım için emin olamadım. Ayrıca 11 aylık bebeğim 18-24 ay alsam çok mu büyük gelir?
eezgiciikk Mom16 canım bana LCW den hediye almışlar kızım şuan 10 aylık. 9-12 almışlar sadece kollardan biraz uzun oluyor. 12-18 alsan daha iyi olur çünkü büyük alırsan bu sefer çocuk kaybolur içinde.. ama tabiki yinede sen bilirsin
Mom16 Anneler bir de patikli mi patiksiz mi almalıyım? Bebeğim 1 aya kadar yürür muhtemelen. Dışarı çıkarken kullanışlı olur mu?
Mom9 Mom16 bence astronot montlar küçükken mantıklı. Büyüyünce normal mont almanızda fayda var. Yürüyecek koşacak rahat edemez
Mom16 Mom9 normal mont d var onu hava Güzelken giydiriyorum. Soğuklarda bebek arabasında kullanırım diye alayım dedim üşür mü acaba diye endişem
Alprn4 Büyük al bence soğukta kucaklayıp götürüveriyosun zaten hasta olmasın diye eli kolu içinde kalsın sıcak olsun