Kzıım hep ıstahsız bir bebekti 13 aylık olduk ve hala bir kase çorba içmiş degıl gerçekten hergun ağlamaktan uğraşmaktan tahammül sevıyem çok azaldı ne zaman bu biter tecrubelı anneler bebeklerınız ne zaman yedi ne zaman yer kızım sizce en azından dıyorum 2 yaş vs olsa yer derdım ama yok He süt dılımı versem hep yer yada abur cubur tarzı ama sağlıklı birsey asla artık çok yıprandım