Kızımı bilen bilir 😂 gazlı bebeği olan kadın diye nam saldık artık sürekli gaz postlarını açan kişi 🤪 neyse kizim 2 ay 28 gunluk olduu 3 diyorum artik son zamanlarda bazi gunler aşırı aglak zirlakk bazi gunlerde sakin duruyor bu aralarda da gece yatağıma bırakıyorum aramizda uyuyor eşimle pispislayarak uyutuyoruz 🥴 ama 2 saatte bir kalkiyor mama veriyoruz sabah 5 e kadar böyle 5 de gazı bir başlıyor 🙄 3,4 saat kıvranıyor kivrana kivrana uyuyo ben salliyorum tabi ama eskiden 24 saat uyanik kalırdım sürekli sallardim aslaa uyumaz surekli kivranirdi acaba diyorum geçiyor mu gazı yani azalmiş gibi olabilir mi 😵 Ne zaman bitiyor gaz sancısı 🥴