inismona bizde 3 aylığız tam uykusu gelince başlıyor ağlamaya.az da ağlamiyor katılacak kadar çok ağlıyor neden böyle anlamadım.uslu bir bebekti bu kadar ağlamazdi bronşit hastalığı atlattık hastane de yattık 2 gün onun etkisiz mı bilmiyorum.ama çok ağlıyor çözüm bulamıyorum.emzirmeye çalışıyorum emmiyor ağlıyor,uykusu var uyumuyor ağlıyor anlamadım neden böyle oldu.