asel2020 Kızlar bebeğinize yaptığınız çorbaları günlük mü yapıp veriyorsunuz yoksa dolapta saklayıp ertesi gün tekrar veriyormusunuz?
turkuaz1290 asel2020 ben 2 gün veriyorum keşke günlük yapabilsem ama çalıştığım için amca yetişiyorum 3 aydırda öyle yapıyorum bir sorun olcanı zannetmiyorum
Kk39 asel2020 bende günlük yapıyorum yiyeceği kadar yedirip kalanı sıcak sıcak kavanoza kapatıyorum ertesi günde veriyorum
Saglikci Günlük veriyorum yemeklerini. Çorba pek vermiyorum daha faydalı yemekler yapmaya çalışıyorum
asel2020 turkuaz1290 az yapıyorum ama yine de kalıyor.Ziyan olsun istemiyorum.Bir yandan da hala günlük devam edeyim diyorum.Hala kararsız kaldım:(
Almisinannesi00 Bazen ertesi güne kaldığı oluyor öylede veriyorum. Kızım 16 aylık çok şükür sıkıntı olmadı.