Kızlar 6at 25 günlük kızım var.Son 3 gündür falan uyumakta zorlanıyo uyurken kendini çok kasıyo sanki gaz sancısı gibi ama gazınıda çok rahat çıkarıyo.Gündüzleride bi huysuzluktur alıp başını gidiyo. Geceleri sürekli uyanıyo ağlıyo normalde böyle bi bebek değildi.Kucağımda sallayarak uyutuyorum artık kendini o kadar kasıyor ki nerdeyse kucağımdan düşecek var mı bebeği böyle olanlar.Atak mı diş mi anlamadım. Hiç böyle içli ağladığıda olmuyordu resmen gözyaşları akıyo normalde hep yalandan ağlardı şimdi tamamen değişti. Nedendir bu durumu yaşayan var mı nasıl geçti bu süreç yada geçti mi ?