Merhaba 17aylık kızım var kızım altı aylıkken adet görmeye başladım hep ya gecikti ya erken oldum iki aydır tam düzeldi dedim son iki aydr 15gün gecikiyor böyle olan anneler var mı doktor gitmek istiyorum ama yurt dışındayım bulunduğum yerde korona çok fazla açıkcası cesaret edemiyorum hastaneye gitmeye