Merhabalar anneler, bebeğim 20 günlük ama henüz kilo almadı kayınvalidem sütün yaramıyor herhalde deri moralim bozuldu. Genelde 3 saatte bir emziriyorum doktor 3 saatte bir 15 dk emzir dedi ama benim içim rahat etmediği için en az 20-25 dk bazen 30 dk emziriyorum ağlayınca da gündüzleri bazen 2 saat arayla emziriyorum. Sütü sağdığımda bir göğsümden yaklaşık 50 cc diğerinden 30 cc süt geliyor birinde biraz tıkanıklık var bir türlü açılmadı. ama ben her emzirmemde tek göğsümü emziriyorum. Yani iki göğsümü de Sırayla emziriyorum . Sütüm az mı sizce ve daha sık nı emzirmem lazım veya mama mı vereyim kayınvalidem mama su ver diyor sürekli 😔😔 lütfen yardımcı olsun deneyimliyim anneler tavsiyelerinize çok ihtiyacım var 🙏😟