Normal doğum yapalı (epıdural) 17 ay oldu fakat sabahları kalktığımda inanılmaz bir bel ağrısı ile uyanıyorum…yüz üstü yatamıyorum belimin ağrısından, sol sırtımda arada karıncalanmalar oluyor..ha geçti ha geçecek derken 17 ay oldu… koronadan doktora gidemiyorum,aynı sorunları yaşayan var mı? Epıduralden mi ?