Defnesmom2019 Kızlar bebeklerde b12 içilerek mi veriliyor yoksa iğne şeklinde mi? Tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi
ebrukoca16 Defnesmom2019 bizim eksik cıktı kan değerlerinde 7 aylığız ocean 500 ml olanı dil altı püskürtmeli ama siz yine doktorunuzla görüşün isterseniz
Nursma Defnesmom2019 dodex kullandık doktorumuz yarısını sen iç yarısını bebeğe ver dedi. Şırınga ile çekip yarısını ben yarısını da kızım içtik. Bu dediğim ilaç iğne olarak da yapılıyor sanırım.
Nursma Defnesmom2019 için mi dediler iğne mi? Doktorun için demesi benim işime gelmişti açıkçası iğne bebekler için baya can yakıcı oluyor. ☺️
Defnesmom2019 Nursma doktor tarif etmedi ama reçeteye enjektör de yazmış. Sorma ya ilkini yaptırdım ama pişman oldum çok ağladı
Nursma Defnesmom2019 yaa o zaman iğne olarak yapılacak. İletişime geçebilirsiniz sorabilirsiniz belki içsek olur mu diye. Kızım da bir dönem iğne olmuştu 1 hafta şimdi normal muayeneye bile gitsek sedyeye yatınca başlıyor ağlamaya. 😒