Kizlar oğlum 5 ayına girmek üzere. Hiç telefon veya tw ile ilgisi yoktur. Tw açıksa biz izlerken öyle bakar ama dikkatini çekmez telefonda da sadece fotosunu çekerim ekranını görmez. Meme reddi ve uyku problemi yaşıyoruz. Bugün kırmızı balık açtım şaka gibi ama kucağımda hoplata zıplata aylardır emzirdigim çocuk kirmizi balık şarkısını duyunca şok oldu. Durdu tavana kitlendi ses nerden geliyo anlamadı. Sonra emmeye devam etti oturmayı denedim ve oturdum emdi ben şok tabiki. Bel fıtığı olmama ramak kaliyor artık kucakta emzirmek çok zor. ne yalan söyliym etkisinden korkup müziği kapadım bir çığlık kıyamet yine ayakta zıplar bulduk kendimizi yine açtım sakinleşti. Uyurkende agliyodu bu müzikle uyuttum. Aranızda bu durumu yaşayan var mı. Meme reddini bu şarkı yenmiş olmasinin şokunu yaşıyorum. (6-7emzirmede denedim hepsinde ise yaradı)