2melek1anne Mucizelerveanneleri bende herşeyi yapiyorum pekmezi sulandırılmış olarak içtiğim zaman biraz fark ediyor sanki bayadir unuttum onu simdi elma armut ayva kayisi kaynatip içiyorum günlük kaynatiyorum sürekli sagmaya emzirmeye özen gösteriyorum ilk zamanlar çok önemli terbiye olunca göğüsler artmıyor sanirim ilk günler gece uyandigimda kiyafetim göl oluyordu sagmak aklima geç geldi hastanede kimsede söylemedi belkide ikisinide sutumle besleyebilirdim ama tecrubesizlikten böyle oldu
2melek1anne Azimenurr senin ki bizden biraz daha zordur canim ya arkada bira çocuk daha olmasi zor zaten ikisi bütün gününü aliyo bide 3 yasnda ilgiye oyuna aç bi çocuk allah yardimciniz olsun ins kiskanmiyodur kardeslerini öyle daha zor😣
Azimenurr 2melek1anne hem kiskanclik var hemde sevgisi sadece butun ilgiyi kendisine cekmek istiyor allahim hepimiize sabir versin
Mucizelerveanneleri 2melek1anne n11den 100ml 48 ₺aldım canım Azda olsa farketti Makine artış sağlamıyor mu peki
GAMA 2melek1anne bende kullanıyorum galactago 3 lüsü 75 tl . Günde bir kez 15 damla kullanıyorum. İkizlerim 6 buçuk aylık hiç mama kullanmadık. İlk üç ay galactago kullanmadım sonra sütüm azaldığını hissettim galactagoyq başladım .
2melek1anne Mucizelerveanneleri düzenli yaptığım zaman güzel sutum cikiyodu sonra duzenli olamadim azaldi emzirmeye yoğunlaştim hergun bazi günler 3 defa sagarken bazi günler hiç sagamiyorum düzenli yapsam belki olur ama bilemiyorum senin daha vaktin var biz 4 bucuk olduk ins artar sutlerimiz bol bol
Mucizelerveanneleri [bilinmeyen] anladım Biz burda birbirimize destek olalım bilgi tecrübe paylaşalım dertleşelim derdindeyiz insanlara bak Ne kadar boş ve gereksiz insanlar var
Brnasl 2melek1anne bende 120 veriyorum mamayı sağdığım sütlerde ne kadar çıkarsa gün içinde onları da veriyorum yani 24 saat içinde 7 kere beslenme oluyor. Benimde sütüm 3. Gün geldi ama Doğumdan sonra odaya alındıktan sonra hemen sağmaya başladım 2 saatte bir sağdım 3. Gün geldi. Çocuklara mamayıda şırıngayla verdiler. Çok güzel emiyorlardı kuzularım ama bıraktılar. İlk haftalarda sütü sağıp saklıyordum. Keşke daha çok sağsaydım diyorum şimdi gittikçe azalıyor gibime geliyor 120 çıkıyor her sağımda 3,4 saatte bir
2melek1anne Brnasl benimkilerde o zamanlarda 120 içiyordu bende sagdığım zamanlar sabah 200cc öğlene doğru 120lerde aksama 90 zor çıkıyordu ama emmiyilardi tabi emmeye başlayınca emzirdikten bi saat sinra bile 60 zorla çıkıyor bide sagim yaparken geceleri uyuya kaldim gunduz düzenli sagamadim günlük 700leri aşan sutum 3cu ayda 350 zor çıkıyordu simdi emziriyorum pek miktara bakmiyorim kaç cikarsa atiyom dolaba birikince birine veriyorum bazen hiç sagmiyorum
Brnasl 2melek1anne emmeleri daha iyi Canım emdikçe sütün çoğalır sağdıklarını gece ver rahat olur 🙂 Sağlıkla büyüt çocuklarını 😍
Mucizelerveanneleri 2melek1anne su içmekten böbreklerim iflas etti canım Uyku en güzel süt yapan şey Oda bende yok ,dün gece yine sabahladık iki saat anca uyudum ,uyku olmayınca sütte olmaz 😩
2melek1anne Mucizelerveanneleri evet canim uyku biraz problem oluyor seninkiler kaç aylik benimkiler 2 aydan sonra uykulari düzeldi biraz ilk iki ay eşim kizlara bakti annem bakti ben her gece 3 saat kesintisiz uyudum geri kalanida sabaha kadar ne kadar uyurlarsa uyu uyan emzir uyu mama ver uyan ayhh fenaydi 😅😅
Mucizelerveanneleri 2melek1anne iki bitmek üzere canım ama bildiğin emzik gibi kullanıyorlar beni ,düzen diye bişey yok şuan meme mama Karışık az az emiyorlar o yüzden sıksık istiyorlar ilk ay daha kötüydü ama hala günleri günlerini tutmuyor gazlı Bebekler benimkiler
Mucizelerveanneleri 2melek1anne ve ben hep tektim 😩eşim çoğunlukla ilgilenmez üç dört gün kaçar artık vicdan yaparsa bi gaz çıkarır hepsi bu
2melek1anne GAMA maşallah sizin adınıza çok sevindim bol sutlu günler artik ek gidayada gectiniz zoru atlattiniz ☺ üçlü set nerde satiliyo acaba bende denesem
GAMA Mucizelerveanneleri galactagoyu bebeklerim 3 aylık olduktan sonra düzenli kullandım günde 1 defa 15 damla. Şuan 6 buçuk aylığız hiç mama kullanmadım. Ben birde sabahları tahin ceviz bal yiyorum bolca ve bolca su içiyorum. Elimden gelse tahin kavanozunu kaşıklıcam o derece 😀bi deneyin isterseniz
2melek1anne GAMA bizim sulalede biri daha doğum yapti bebekleri 5 gün kuvezde kaldi maşallah mamasiz atlattılar kizlari güçlü çıktı emmeye başlamışlar böylece sütü artmış benimkiler malesef hastanede bile tam ememediler hemsire ebe biriside bana demedi hastane tipi pompa al sag diye doktora bile getirdim dil alti var diye suan kesemeyiz dediler 😕 allaha şükür geçti o günler ama içimdeki üzüntü gitmiyor akan sutlerimi bilgisizlikten yitirdim yine bin şükür
Mucizelerveanneleri GAMA tahin 🤫 Yarın alıyım hemen Ben günde 15-20damla en az üç kere içiyorum herşeyi yemeyengayret ediyorum Ve Sudan midem bulanıyor artık😫 Ama devam Büyüdükçe yetmiyor sanki Mama veriyor musun sen
Mucizelerveanneleri GAMA tahin 🤫 Yarın alıyım hemen Ben günde 15-20damla en az üç kere içiyorum herşeyi yemeyengayret ediyorum Ve Sudan midem bulanıyor artık😫 Ama devam Büyüdükçe yetmiyor sanki Mama veriyor musun sen
Mucizelerveanneleri GAMA yazmışsın mama vermedim diye okuduğumu algılayamıyor muyum neyim uykusuzluktan
GAMA GmzSnn arada bi tartışma mesajları var ama okuyamadan bazıları silinmiş sanırım🙄 şu platformda dengesizlik yapmakta can sıkmakta nedir ? Annelik bazılarına yaramıyor.. en iyisi kendi hallerine bırakmak eğlensinler sıkılınca çıkarlar , boşuna şunlara yormayın kendinizi anlamazlar.
GAMA 2melek1anne teşekkürler darısı size inşallah. Ek gıda zorlu bi süreç ama yerlerse veriyorum yemezlerse zorlamıyorum. Galactagoyu neokozmo Kayseri şubesinden internet üzerinden alıyorum.
GAMA 2melek1anne hiç dert etmeyin çocuklarınız sağlıkla biyüsünde mama filan farketmez. Mamayla büyümüş nice sağlıklı cocuklar var. Benim ikizlerde küveze girmedi hiç direk yanımdaydılar. Biri çok güzel emdi hemen diğerine resmen öğrettim. O arada aç kalmasın die enjektörlü besledim. Aynı zamanda sürekli sağdım. Yönlendiren olmayınca tabi insan Sudan çıkmış balık gibi oluyor.
2melek1anne Mucizelerveanneleri hadi ya tamam onlarda yoruluyor ama yardim etmeleri lazim benim eşim yorgun olsada sirayla alir sever birine mama yedirirkem diğerini oyalar sonra gaz çıkarma felan çok büyük yardimlar edemiyor biberon tutmaya korkuyor boğazına kaçar diye zaten alt açmaya kimseye müsade etmiyorum genelde kendim veya kaynanam alir idare ediyoruz yemek yapamayinca hazır yiyoruz arada ev süpürge yapar pazar günleri ben silerim ama büyük sorumluluklar bende oda bunu görüyor elinden geleni yapmaya çalışıyor malesef ailesi elini biseye surdurtmemis pek anlamiyor yemek temizlikten felan meyvesini bile soyamaz😅