Ser-123 Arkadaslar geçen b12 iğne si vuruldum bu ay adetim geçikti 4 gün her ay düzenli olurdum korunuyorzda 1.5 yasında 5 yasında oğlum var gebe olmak istemyrm sizce hamilelik mi🤭😢😢