Kizlar geçen sene saçımı önce kızıla sonra siyaha boyadım baya akmisti bugün bı oryal le açayım dedim boyali görünen kısımdan itibaren sürdüm yani dillerden 5 parmak aşağıda bakır oldu saç uclarimda sarı açıldı bakır olan kısma bir hafta sonra yine oryal vursam sarıya dönük bı ton yakalayıp cila vursam olur mu yoksa hiç uğraşma olmaz direk kahve tonlarında bişey mi yapiyim sarı saçlı halimi çok özledim