Zeynepomer96 10 aylıkken götürdüm 10.900 dü 1 ay sonra gittik aynı kilo da bu normal mi yoksa her ay alması mı gerekir bu ara dişlerden dolayı iştahsız biraz
Sevilayy_1 Zeynepomer96 Her ay belli bi gram alması lazım yaşından sonra kilo alması çok yavaşlıyo örnek 1 yaşından 11.5 kiloydu 18 aylık 12.5 olmuştu önemli olan kilo vermemesi bebeğin kilosuda iyi boyu uzamış olabilir