Efemila35 Ayımız bitti, 6. ayımıza gireceğiz. 2 kilo doğduk o yüzden ememedi. Bu zamana kadar hep sağdım. Artık 180 200 ml 3 saatte bir içmeye başladı. Ne gece uykusu kaldı ne gündüz vakti sürekli süt sağıyorum. Artik yetmemeye başladı buzluktaki stoklarımda bitmek üzere. Kafamda sorular var. Sanırım mama süt gitmeye başlayacağız. 1. Sorum bu ayda mi ek gıdaya başlanır yoksa 6. Ay bittikten sonra mı? Ek gıdaya gecsek’te mama kullanılır mı? Mamadan biraz korkuyorum. Kabızlık gaz sorunu, hangisini alicam, hangisi yarayacak hiç bilmiyorum:( Bilgisi olan başına gelen varsa yardım istiyorummm.
elifiii Efemila35 sağöaya devam edin, yılmayın ❤️ek gıdaya 6. ayın tamamlanmasıyla baslanır am ek gıdalar tadımlık olur ve tek öğün ile baslanıyor. Mama veya devam sütü anne sütü yoksa 2. yasın sonuna kadar devam ediliyor.