Emine52 tamamen ataktan emin olabilirsin, herhangi bir ağrısı sızısı olmadığından eminseniz. Çünkü bizimki atağa girdiği andan itibaren burnumuzdan getirdi. Uyku düzeni diye bir şey kalmadı. Sürekli ağlama modunda. Sürekli yanında beni istiyor. Bi mızmız hali var. Dört gözle bekliyorum bitmesini. Geçecek olması umut veriyor.😏