Busracelik3011 canım 2 300 dogmus demişsin ama hastaneden o kiloyla cıkmamıstır zaten muhtemelen 2 kilo 2 100 gibi cıkmıstır. Buna rağmen 1 buyuk kilo almış ilk ay masallah. 2 . Ay sonunda 1 kilo daha almış. Kendi çizgisinde mükemmel bir kilo artısı var maşallah. Kendini hocam bos yere uzme . Başkaları kıyas yaptığında benim bebegım kendi cızgısınde cok güzel gelişimi var de geç . Rabbım can sağlığı versin