Ceydaras
Kizlar merhaba.. sizlere birsey danismak istiyorum ben 1,5 senelik evliyim. Eşimle severek evlendik ayni mahallede otuyorduk. Yani annemde anneside ayni mahalledeler bizim evimizde kendi arabamizla 10dkka suruyo. Benim her anneme gidisim bi sorun oluyo gidicegim zaman elli kere dusunuorm ve artik bu durumdan cok skldim. Mesela ben yrn anneme gidicem diorum ya daha 2gun once ordaydin diyo ya dun annen burdaydi dio zaten cok aktif biriside deilim ole haldir haldir gezen biri deilim zaten 6 aylik bebegim var malum sindide havalar souk zaten ya annesine gidiorm ya anneme gidiorum geneldede. Ikisinide kayırmıyorum birbirinden ona gttysem onada gidiorum. Ama herseferinde dusunmekten biktim ya bana bi akil verirmisiniz basil davranmam lazm kii
Ceydaras
[bilinmeyen] ya karistirmadim zaten ona sormuyorum gidebilirmiyim die dedigim gibii ben gidicem diorum yanitlarii bu sekilde oluo neden nabicaksin orda dun ordaydin yok blmem ne ama annesine hergn gtsem nie gidion demez
Ceydaras
[bilinmeyen] gidiorum diyip gidemiorum cnku arabamla sabahlari ise gidio ee bebegim oldugu icinde pat die cikamiorum cocuk olmadan once ulasimdada sknti olmadgi icin gidiodm ama ozmnda gene sorun yapiodu gene bi tartsma cikariodu cinss
Ceydaras
[bilinmeyen] yaa olede bebek arabasi arabanin arkasinda oluyo genelde masallah bebegimde kilolu nasi yollarda tasicam onu ole yoksa bnd dert etmem arabayla gtmisim minibusle gtmisiim sorun orda deilki
Ceydaras
[bilinmeyen] sormazmiyim ya neler diorumm ve isyeride ayni mahallede yani annemle annesinlede karsilikli o kendi hergun annesini goruo edio ici rahat bn isteynce sorun oluo blmiorm ya noluck bole bazn kafayi ycek gbi oluorm