Deletedmom_36 ben de dayımı kaybettim, pankreas kanserinden. Whipple ameliyatı yapıldı, sonrasında bir süre tedavi gördü. Tamamen temizlenmiş dediler. 2 yıl sonra tekrar etti, ondan sonra kaybettik. Rabbim acil şifalar versin nerede yaşıyorsunuz? İstanbul da yaşıyorsanız, Haydarpaşa Numune hastanesinde Genel cerrahi uzmanı Metin bey var. Dayımın ameliyatını o yapmıştı. Tavsiye ederim. Şimdi internetten bakıp tam olarak ismini yazarım.