Deletedmom_36 Terminal dönemde ilk belirtisini verdi! (Herşeyin bittiği Ölümün beklendiği zaman)Allahım vedalaşmak için zaman tanıdı sadece diyorum ben! Uzak oturuyorduk onlar şehrin dışında yaşıyorlardı. Bizim işler güçler hayatın akışıyla koşturmacadan fırsat olmuyordu sık görüşmeye… hastalık olunca annemlere getirdik hastaneye çok yakındı annemlerin evi… getir götür kolay olur diye 23 gün beraber yaşadık. Eli elimde son nefesini verdi. Çocuk gibi öpe okşaya teslim ettim. Şükürler olsun Allahıma daha çok çektirmedi, isyan ettirmedi, uzaktan baktırmadı…! Babamdan farkı yoktu hep güvencemdi amcam, babama birşey olsa amcam var sırtım yere gelmez derdim! Fırtına gibi bir adamdı. Bu dünyadan esti geçti. Heykeli dikilecek kadar hassas, ince düşünceli, dürüst, adil, hakkaniyetli, yardımsever, elinden her iş gelen bir adamdı. Amcamın vefatından iki yıl sonra babama teşhis kondu.çık zor süreçler atlattık . Olmayacak işler oldu mucizeleri tattık bu sefer… başka başka hastalar olsa 5 sefer kaybetmiştik dedi doktor! Kalple ilgili bir sıkıntı yaşadı çok çok büyük bir sıkıntıydı ve yine yaşaması mucizeydi… onu atlattı arkasından kalp krizi geçirdi Türkiyede böyle bir kriz geçirip hayatta kalan belki 10 belki 20 kişi varmış… ve bizim daha önce yoğun bakıma yatışımızı yapan kalp doktorunu aradık ne yapalım, kime gidelim diye adam babanız hala yaşıyor mu o vaziyetten kurtuldu mu(!!!) diye sordu! Birde bu kalp krizinden kurtulduğunu duyunca raporunu okuyunca nasıl ya eceli yenmiş eceli yenmiş olamaz ya diye bakıp kaldı. (Öyle bir krizi bu bünyedeki birinin kaldırması çok çok düşük bir ihtimal hatta mucizeymiş) Umut hep var sabret iki türlüsüde apayrı… Allahım bu acıları unutturacak başka acı yaşatmasın inşallah!💔