Asyafatih Geçen gün bebeğimin yüzündeki yara için post açmıştım bugün sonucunu aldık kizlar, alerji olmus oda enfeksiyon kapmış, şükür iyiye gidiyo yüzündeki yara 🙏🥰 !https://imgyukle.com/i/TJ8wRA](src)