Arkadaşlar yeni geçtik bu mamaya. İçindeki olcekle 30 CC suya 1 ölçek atıyorum. Ne kadar çalkalasam da erimiyor ya da çok koyu kalıyor . Daha önce Similac kullanıyordum sulu ayran kıvamındaydı ama bu Evolvia kapalı ayran kıvamı gibi oluyor. Niçin bilen var mı ?
Ve çok yağlı ancak biberon temizleyici deterjan ile çıkıyor yağı 🤷