Benim sancım sabah 7de başladı ama ilk anlamadım hani regl sancısı olur ya onun şiddetlisini düşünün böyle bi giriyodu o ağrı 3 dakika sürüyodu sonra duruyodu bi dakika sapasağlam bi şey yok tekrar yine aynı regl sancısının şiddetlisi gibi giriyodu anladım zaten gittikçe artıyodu hastaneye gittim hemen 3 cm açılmayla doğum başlamıştı😅