BulutGunes
Arkadaşlar yenidoğan bebek için günde 20-30 gr alması gerektiği yazıyor her yerde. benim bebeğim günde yaklaşık 86 gr alıyor. Haftaya doktora gideceğiz çok merak ediyorum aranızda bebeği fazla kilo alan var mı? Bu durum bir sıkıntı yaratır mı?