Muhtemelen alerji .yutkunmaya çalışması da emdiginagzina geliyor muhtemelen.tmamen aynı şeyleri yaşadık.bana çocuk Dr u sadece süt kes dedi.ama o kadar çok kaka yapiyrodu ki çocuk alt üst oldu .huzursuzluk, ağzına gelmesi sürekli emdigininbikac belirti daha varmış ben onları alerjikmis den oldgunu bilmiyordum.ben hemen katı diyete başladım.cok şükür sadece kakada mukus kaldı çok düzeldi herşeyi kilo da güzel aldı.balik domates tavuk yumurta dana eti maalesef dr un gerek yok diyet yapmana ye dediği ama bizde kötü sonuçlar veren besinler.gecen yumurtadan emin olmadigim için diyeti açayım dedim fırında çok az bir yumurta sarısı üç gündür bütün vücudunu egzama yaptı.sadece mukus sa evet diyet yapmaya bilirsin ama reflü kusma kilo alamama daha sonrada egzama burun tıkanıklıkları çocukları çok zorluyor.ben diyetin çok faydasını gördüm .alerji Dr yok yaşadığım yerde eğer alerji Dr u na gidebilirseniz onunla devam edin