Oglum sürekli göğüsümü çekiştirip kafasıyla sallıyor felaket ısırıyor. Sabah kalktıgımda bir göğüsümün ucu nohut kadar beze halinde şiş ve çok kızarıktı. Emziremiyorum yanıyor sağamıyorumda acısına göğüsüm sütten taş oldu. Isırmaktan mı oldu acaba. kanaması vb yok ama tam ucu kocaman şişmiş