Elifatabey Kızlar iki üç günden beri bana çok az gülüyor babasına ve anneme gülücükler saçıyor kucağına gitmek için ağladı bugün annemin 😔
Mdhaaa Elifatabey sevmez olur mu çalışıyorsanız size küsmüŞ olabilir yada sesinizi yükselttiyseniz korkmuş olabilir
Ahimess Elifatabey kız Allah seni hiç sevmez mi annesini 🤣 çok seviyordur Bebek bu istediğine Güler ağlar 🥰🥰
Esra12 Elifatabey benim oğlumda baba aşığı babasını görünce gülücükler havada uçuşuyor ve ben bundan daha çok sevk alıyorum. Galiba bizleri çok görünce sıkılıyorlar herhalde anlamadım gitti 😄
Naciyedinc Elifatabey 😂😂😂 yaa kıyamam size aynı ablam gibisiniz. Sizi sevmez olurmu hiç düşünmeyin öyle sanırım inat yapıyor 😬 yada korkuyorda olabilir ablamınkiler de babaya gider hep çünkü ablam severken bağırır ısırır falan kaybeder kendini😂🤦🏻♀️
canoglum_ Elifatabey bende öyle düşünüyordum ama 9 aydan sonra anniii diyor da başka bişey demiyor şimdi çok düşkün bana canım şuan 11 buçuk aylik