3 ay önce doğum yaptım 2 kere dikişlerim açıldı 10 gün hastanede yattım. Şuan hala vajina bitiminde ufak bir açıklık var krem kullanıyorum düzelmeye başladı. Ama benim sorunum şu ki oturup kalkarken sanki çiş gibi su gibi mi desem akıntım oluyor. Sanki tuvalette tam çişim bitmemiş gibi. Nasıl anlatsam bilemiyorum çok rahatsız edici bir akıntı. Kokusu rengi yok ama istemsizce bir su gibi akıntım var. Böyle olan var mı? Neden kaynaklı anlamadım 😔😔