O kadar kötü bir andı ki. Bir dakika içinde nasıl olabilir aklım almıyor. Mutfağa gitmiştim arkamdan pat diye bir ses. Oyuncaklarıyla oynuyordu yatağa çıkmış oradan incem derken kapıya çarpmış kafasını. Yanına gittim kanıyor 😢 Baskı uyguladım hastaneye gittik, derin kesik değil dedi dr, pansuman yaptı. Yapıştırma veya dikişlik bir şey değilmiş. Ama canımdan can gitti 😢 Acaba izi kalır mı ya. ALLAH evlatlarımızın acısını göstermesin. Kusura bakmayın buraya yazıp rahatlamak istedim. Evin içinde ağlıyorum birisi de gelipte ne oldu demedi binadan..