İyi akşamlar hanımlar. 2 numara mamaya ne zaman geçiş yapmalıyız🤔
Kelebek72 6. Ayda
Kelebek72 6 ay olmama 3 gün wardı geçtim
Kelebek72 dün geçtim 6 ay 3 günlük
Kelebek72 120 günlük olunca
mom0989 6. ayın başında mı yoksa 6. Ay bitince mi?
afs9mart ayınızı doldurdunuz yani teşekkür ederim 👍🌸
Kelebek72 6 ay olmamıza belki 2 gün belki 5 gün vardı bitince mecbur geçtik
mom0989 teşekkür ederim 🤗
1prens1prensesannesii teşekkür ederim 🌸☺️
Portakal teşekkür ederim 🤗