Kutudakikedi Arkadaşlar kızım 7 aylık ve 2 kez idrar yolu enfeksiyonu geçirdi ve antibiyotik iğne kullanıldı. Şimdi tekrardan idrarında hafif bir enfeksiyon olduğu için antibiyotik şurup verdi doktorumuz . Artık korkulu rüyam oldu çok fazla kaka yapan bir bebek hele ek gıdadan beri günde 3 yada 4 kez. Sık sık bezini değiştiriyorum deli gibi temizliyorum yok kurtulamıyoruz bu illetten . Ne yapmak lazım şaşırdım bildiğiniz bilgiler varsa paylaşın lütfen kendimi suçlamaya başladım artık nerede yanlış yapıyorum bu kadar sakındığım halde 😒
Zk95 Kutudakikedi benşm kızım da yeni doğduğu dönemlerde 1 hafta 10 gün arayla idrar yolu enfeksiyonu geçirdi 3 kez. Dediğiniz gibi o dönemde de çok kaka yapıyordu. Ben çözümü ıslak mendil kullanmayı bırakmakta ve kaka yapınca direk belden altını yıkamaktan buldum. 11 aylık olduk hala kakasını yapınca direk banyoya götürüp belden altını yıkıyorum ve normal zamanda da bebek temizleme pamukları ve ılık suyla altını değiştiriyorım Bi daha tekrarlamadı şükür
seydaac Kutudakikedi hayır kendinizi suçlamayın, benim kızım da 3 günlükken, 8 aylıkken, 1 yaşında ve 2 yaşında oldu. Ben kızılcığı keşfettim ve kızım artık enfeksiyon olmuyor. Doktorunuza danışarak kızılcık özü kullanabilirsiniz.
Alinduru Kutudakikedi çok kaka yapmasının sebebi alerji olabilir mi peki? Altını değiştirirken lavaboda yıkamayı önermişlerdi bana da bir de oturarak değil ayakta banyo yaptır kız beneklerin en büyük sorunu demişlerdi
Kutudakikedi Zk95 canım havalar soğudu ev ister istemez serin gibi geliyor bana korkuyorum poposunu günde 3 4 kez yıkamaktan . Bu sefer de üşütürse diye . Sen nasıl yapıyorsun bu havalarda
Kutudakikedi Alinduru kanda ve ciltte alerji testleri yapıldı . Alerjisi yok sanırım metabolizması hızlı bilemiyorum 🤷♀️
Kutudakikedi Z44 canım günde en az 2 kez yapıyordu ben öyle hiç günde bir kaka görmedim yani. Şimdi bile Hergün muz yer ama bana mısın demiyor
-civcivlerim- İkizimin birinde doğduktan 17 gün sonra lökasiti 162 idrar kültüründe üreme yele küveze aldılar 12 gün yattı 20 gün sonra tekrarladı yine hastane de yattık artık çok yoruldum sık sık bezini değiştiriyorum pipisini mutlaka pamukla silerim yok bırakmıyo peşimizi
seydaac Avakadolumama ben önce kızılcık vardı buzluğumda, onu marmelat yaptım, sonra da sulandırıp içirdim meyve suyu diye. Sonra da kızılcık özü aldım, onu da aynı şekilde meyve suyu gibi yapıp içiriyorum. Ama mutlaka doktorunuza danışın.
Avakadolumama seydaac kaç aylıkken verdiniz acaba ? Benim şuan 6 aylık . 1 ay önce idrar yolu enfeksiyonu geçirdi yine olacak diye ödüm kopuyor. Bir sürü iğne yedi kuzum 😓
Alinduru Kutudakikedi bazı alerjiler testlerde çıkmıyor sadece diyetle anlaşılıyor bizim öyle olmuştu buna gizli alerji deniliyor. Siz daha iyi bilirsiniz tabi ki ben yardımcı olmak adına bi fikir vermek istedim
Zk95 Kutudakikedi akan suyun altında yıkıyoruz sonuçta üşüme ihtimali yok hemen havluya sarıp kuruluyorum sonra da. 11 aylık olduk ve hala aynı devam ediyorum çok uğraştık çünkü idrar yolu enfeksiyonuyla
Kutudakikedi Alinduru sağol kuzum 🙏🏻 Bebeğim beni 6 aylıkken emmeyi bıraktı o yüzden nasıl anlayacağım alerjiyi bilmiyorum ki
mikkonunannesi- Kutudakikedi ıslak mendil kullanıyorsanoz bırakın sadece yıkayıp kurulayın. Başka sorunu yoksa sağlığında azalttır
Kutudakikedi mikkonunannesi- sanırım yıkamayı deneyeceğim üşütürse diye çok korkuyorum ama yıkamak en temizi