Merhaba ben yeni katılıyorum aranıza 1 ay önce doğum yaptım. İlk günden bu yana tek başıma bakıyorum oğluma ve malesef hala evde yada dışarıda nasıl giydirmem gerektiğini çözemedim. Ya çok kalın yada çok ince giydiriyorum. 5 6 gün önce yüzünde ve boynunda bir sürü sivilceler çıktı şimdi vücuduna da sıçradı. Evin ısısı 23.5 derece. Nasıl giydirmem gerekiyor yardımcı olur musunuz?