Arkadaşlar 2 aylık bebeğim var şükürler olsun..
Kafama takılan büyük küçük çok soru ve konu var bunlardan biri bebeğimi nasıl ve nerede yatırmam gerekir hangisi daha sağlıklı ?
Reflu yatağı kullandık ilk zamanlar aşağıya kaydığı için onu bıraktık sizler nede yatırıyorsunuz ?