Sevgili anneler bu aralar fazla post aciyrm farkindayim ama sütüm bittigi icin ne yapcagmi sasrms durumdaym.. smdide rekolac kullanan varmi die sorcam cnku herkes memnun oldgnu yazmis instgramda ama 200 liraya takabül edio biraz maliyetli oldgu icin sizlerede sormak istedm… bi kac cay ogrendm burdaki annelerden onlarida denicem muhakkak ama bu konuyuda merak ediyorum