Bizimde oldu 3 gün o civarlarda ateşimiz. Düşüp düşüp çıkıyordu. Doktor boğazını göğsünü kontrol etti vücuduna bakti hiç bir bulgu görmedi. Genelde bebeklerde 4 gün sürer kendiliğinden geçer boşuna üzmeyelim canı acımasın. Iki gün daha sürerse gelin tahlil alalim. Geçerse zaten gelmenize gerek kalmaz demişti. Gercekten de ertesi güne geçti. Umarım sizinde öyle bir durumdur.